FANDOM

Resident Evil: Operation Raccoon City
RE Operation Raccoon City

Kūrėjas:Slant Six Games
Leidėjas:Capcom
Išleidimo data:Q4 2011
Žanras:Survival horror
Third-person shooter
Science fiction
Režimai:Single-player, Multiplayer, Co-op Multiplayer
Reitingai:PEGI: 18+
Platformos:Microsoft Windows, Xbox 360, Playstation 3
Media:DVD, Blu-ray

Resident Evil: Operation Raccon City yra kuriamas Slant six Games studijos ir bus išleistas studijos Capcom. Nauja Resident Evil serijos dalis pasirodys PC, Xbox 360 ir Playstation 3 platformose. Numatoma išleidimo data - 2011 metų pabaiga.

SiužetasRedaguoti

Žaidimo veiksamas vvyksta 1998 metais, tuo pačiu metu, kuriuo vyko Resident Evil 2 ir Resident Evil 3 veiksmas, t-viruso prasiveržimo Raccoon mieste metu. Bet tai yra jau įvykusių įvykių interpretaciją ir žaidėjams suteikiama teisė pažvelgti į Resident Evil visatą kitu kampu. Žaidėjai imsis Umbrella Security Service, priklausančio Umbrella Corporation, arba Jungtinių Valstijų Spec Ops pajėgų nario vaidmens. Abi pusės turi skirtingus tikslus. Umbrella Security Service tikslas - sunaikinti visus įkalčius, rodančius, jog Umbrella Pharmaceutical, Inc. yra kalta dėl t-viruso protrūkio ir turi nužudyti visus, išgyvenusius protrūkį. Specialiųjų pajėgų nariai turi atskleisti tikruosius Umbrella Corporation veiksmus ir įrodyti, kad jie kalti dėl t-viruso prasiveržimo mieste. Žaidime bus sugrąžintos iš ankstesnių dalių žinomos vietovės. Taip pat sugrįš ir keli jau žinomi veikėjai. Vienas iš jų - Leon S.Kennedy.

Žaidimo procesasRedaguoti

Tai trečiojo asmens šaudyklė, kurioje galėsime naudoti priedangas ir priešų kūnus kaip gyvuosius skydus. Žadama galimybė įveikti visą žaidimą 4 žaidėjų co-op režimu. Resident Evil: Operation Raccoon City leis žaidėjams priimti veiksmus, kurie turi įtakos visai likusiai serijai. Vienas tokių veiksmų - Loen S. Kennedy nužudymas. Žadamas daugelio žaidėjų režimas, kuriame tarpusavyje kovos Umbrella Security Service ir Spec Ops pajėgos.

Kūrimo procesasRedaguoti

2011 metų gegužės Official Xbox Magazine leidinys, kuris išleidžiamas balandžio 4 dieną parodė paveiksliuką, kuriame matomas kaukėtas vyras su Umbrella Corporation logtipu ant aprangos. 2010 lapkričio 1 dieną Kotaku paskelbė gandus, kad SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation kūrėjai Slant Six Games dirba prie žaidimo, pavadinto Resident Evil: Raccoon City. Savo puslapyje Slant Six Games paskelbė, kad jie kartu su nauju leidėju dirba prie pasaulinio garso serijos.

Patvirtinti preišaiRedaguoti

• Zombiai • Tyrant T-103 • Hunter • Licker

GalerijaRedaguoti

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki