FANDOM

Resident Evil: Revelations
RE Revelations.jpg

Kūrėjas:Capcom
Leidėjas:Capcom
Variklis:MT Framework Mobile
Išleidimo data:2012
Žanras:Survival horror
Third-person shooter
Science fiction
Režimai:Single-player
Reitingai:PEGI: 18+
Platformos:Nintendo 3DS

Resident Evil: Revelations, Japonijoje dar žinomas kaip Biohazard: Revelations buvo paskelbtas E3 2010 parodoje ir yra kuriamas išskirtinai Nintendo 3DS konsolei. Žaidime vėl valdysime serijos gerbėjams pažystamus Chris Redfield ir Jill Valentine.

SiužetasRedaguoti

Revelations veiksmas nukelia į 2005-uosius metus iškart po to, kai įkuriama Bioterrorism Security Assessment Alliance organizacija - antiteroristinė grupuotė, įkurta Chris Redfield ir Jill Valentine. Debiutiniame filmuke veikėjai kalbėjosi kartu su dar nežinomu veikėju plaukiančiame laive. Pagrindine veiksmo vykimo vieta taps Europos žemynas. Jill ir jos naujasis parteneris Parker Luciani kartu ieško Chris ir jo naujosios partnerės Jessica Sherawat, kurie dingo vykdydami užduotį. Paslaptingas kaukėtas vyras, vadovaujantis grupuotei, pavadintai Il Veltro yra atsakingas už viruso protrūkį laive ir už naujo viruso sukūrimą - T-Abyss. Organizacija taip pat yra į įsivėlusi į visą tai. Ir Chris, ir Jill pateko į spąstus.

VeikėjaiRedaguoti

PadaraiRedaguoti

  • Ooze
  • Zombie Wolf
  • Hunter (nežinomos rūšies)

Kūrimo procesasRedaguoti

Žaidimas buvo atskleistas E3 2010 parodos Los Andžele metu. Jo kūrimui vadovauja vienas iš Resident Evil 5 dizainerių Koushi Nakanishi; žaidimo prodiuseriai - Masachika Kawata ir Takayuki Hama. Pasak Kawata, šis žaidimas grįš prie klasikinio serijos stiliaus, kuriame buvo ne tik daug siaubo, bet ir galvosūkiai.

Žaidimo procesasRedaguoti

Filmuke, kuris buvo įrašytas Nintendo 3DS demonstracijos metu, matomas žaidimo procesas yra panšus į Resident Evil 5, tačiau šaudant kamera persijungia į pirmąjį asmenį. Buvo pranešta, jog kameros persijungimą galės nustatyti patys žaidėjai.

Jill Valentine buvo užpulta padaro, panašaus į RegeneradorResident Evil 4. Revelation grąžins seijos "siaubo išgyvenimo" (angl. - survival horror) dvasią nei buvusią Resident Evil 4 ir Resident Evil 5 "siaubo veiksmo" (angl. - survival action).

Kaip ir Resident Evil 5 oro sąlygos turės įtakos žaidimui. Veikėjo veiksmai priklausys nuo jo anksčiau gautų įgūdžių. Šaime žaidime bus galima judėti ir šaudyti vienu metu, kas nebuvo būdinga ankstesnėms serijos dalims.

GalerijaRedaguoti

Resident Evil: Revelations galerija

Apie Wikia tinklą

Atsitiktinis Wiki